کلیه حقوق این وبلاگ محفوظ می باشد و برداشت مطالب تنها با کسب اجازه مقدور است.

زندگی در ژاپن

Life in Japan

Wednesday, July 06, 2005

پاسخ به سوالات

پاسخ به سوالات و نظرات رسیده از طرف خوانندگان عزیز در بخش نظر شما

:خانم بی تا
من می خواستم یه پیشنهاد بدم اون هم اینکه اگه هرکسی از اعضا انجمن بخواد بتونه تجربه هایی که در ژاپن به دست آورده با نقل خاطراتش در اینجا چاپ بکنه. فکر می کنم خالی از لطف نباشه و به بیشتر شدن شناخت بقیه از موقعیت های مختلف کمک می کنه

:پاسخ
دوست عزیز ممنون از پیشنهاد خوبتون. با نظر شما کاملا موافقم و در اولین و دومین نوشته وبلاگ همینطور با ارسال ایمیل به اِی. اِس. آی. جِی (جامعه علمی ایرانیان در ژاپن) (1)هم از دوستان علاقمند دعوت به همکاری کردم. در حال حاضر هم همونطور که اطلاع دارید این وبلاگ توسط چند نفر از دوستان علاقمند نوشته می شود و امیدوارم نوشته های بیشتری از دوستان دیگر هم بتونیم در وبلاگ قرار بدهیم.
(1) ASIJ = Academic Society of Iranians in Japan

***************

:خانم/آقای صباح

می خواهم بدانم که تسلط شما به زبان ژاپنی در چه حد است که قدرت جمع آوری مطالب را به این خوبی دارید؟


:پاسخ
ممنون از حسن نظر شما. خوشحالیم که این مطالب و نوشته ها برای شما مفید و خوندنی هستند. نویسندگان وبلاگ را چند نفر تشکیل می دهند و آشنایی ما به زبان ژاپنی درسطوح مختلف است. از نظر تجربه زندگی در ژاپن هم دوستانی هستند که مدت چندان طولانی نیست که در ژاپن هستند و برخی دیگر از دوستان هم هستند که سالهاست ساکن این کشور هستند. درضمن مطلع شدم که شما هم وبلاگ بسیار خوبی می نویسید. امیدوارم موفق باشید. حتما بزودی یکی از نوشته های وبلاگ رو اختصاص می دهیم به معرفی سایر وبلاگ های فارسی در ژاپن، البته پس از کسب اجازه از نویسندگان آنها.

***************

:خانم مینا
I already saw a text about Tanabata Festival in following address.I think it is nice.I did not know there is another version and both of them are interesting. http://behrooz.blogspot.com/2003_11_01_behrooz_archive.html

:پاسخ
مینا خانوم ممنون بخاطر معرفی لینک نسخه دیگر داستان تاناباتا. راستش من این مدت که ژاپن بودم راجع به تاناباتا تنها این نسخه از داستان را شنیده و یا در کتابهای مختلف خوانده بودم. اگر دوستان علاقه دارند می توانند این نسخه دیگر را هم مطالعه کنند.

........................................................................................

2 Comments:

At Sunday, February 04, 2007 6:07:00 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام من دانشجوی رشته ریاضی کاربردی دانشگاه ازاد هستم تمایل دارم برای ادامه تحصیل به ژاپن برم اما هیچ اطللاعاتی ندارم و نمی دونم چطوری باید اقدام کنم و اینکه اصلا چه مدارکی برای دانشگاههای اونجا لازم است یا اینکه برای ورود به دانشگاه هاشون حتما باید آزمون بدم ؟ برای رشته های عمران و معماری ؟ ممنون می شم اگه راهنماییم کنید .

 
At Friday, June 04, 2010 4:43:00 PM, Anonymous Anonymous said...

salam man daneshjooye ooloome azmayeshgahie daneshga azade babolam ba yad gereftane zabane japani va nomrehaie balaye darsi mishe boors sham?age na hazine thsil cheghade va aya mitoonam unja kar konam ta khrjam darbiad torokhoda rahnamayim konid vaghean mamnoonam eri.alipour@gmail.com adrese poste electronicame mamnoonam

 

Post a Comment

<< Home



  • Home صفحه اصلی