کلیه حقوق این وبلاگ محفوظ می باشد و برداشت مطالب تنها با کسب اجازه مقدور است.

زندگی در ژاپن

Life in Japan

Tuesday, June 06, 2006

یکسالگی وبلاگ زندگی در ژاپن



یک سال از روزی که وبلاگ زندگی در ژاپن رسما کارش را آغاز کرد می گذرد و یک سال و یک ماه هم از نوشتن اولین یادداشت وبلاگی. در این مدت سعی کردیم که تجربیات و اطلاعات مختلفی را جمع آوری کرده و در اختیار همگان قرار دهیم و امیدوار بوده و هستیم که بتوانیم طیف وسیعی از علاقمندی خوانندگان را پوشش داده و صرفا خاص یک گروه مطلب ننویسیم.

در این مدت علاوه بر نویسندگان همیشگی، دوستان عزیزی هم برای ما مطالبی را تهیه کرده و ارسال می کردند و ما هم آن مطالب را برای استفاده عموم در وبلاگ قرار می دادیم. جا دارد که در این فرصت بدست آمده از کلیه این عزیزان که همیشه همراه و پشتیبان ما بودند تشکر کنیم.

هرچند تا زمانی که این وبلاگ بتواند به مجموعه کامل و بی نقصی تبدیل شود، راه درازی در پیش است؛ ولی امیدواریم توانسته باشیم که قدمی هرچند کوچک برای تبادل اطلاعات و همچنین برای کمک به هم میهنان خود در ژاپن برداشته باشیم.

از کلیه خوانندگان این وبلاگ و همینطور دوستانی که از طریق بخش نظرات و یا ایمیل با ما در ارتباط بوده و هستند، کمال تشکر و قدردانی را داریم.


از طرف کلیه نویسندگان وبلاگ زندگی در ژاپن

........................................................................................

7 Comments:

At Tuesday, June 06, 2006 11:04:00 PM, Anonymous Anonymous said...

یک ساله شدن کار گروهی شما را تبریک می گویم و برایتان آرزوی موفقیت درام. ممنون از زحمات شما دوستان عزیز.

یکی از خوانندگان وبلاگ

 
At Wednesday, June 07, 2006 12:08:00 PM, Blogger Unknown said...

کار بسیار باارزشی رو در این مدت یکسال انجام دادید.
من به شخصه از خیلی از مطالبتون استفاده کردم و برای همین هم میخوام به همگی به خسته نباشید بگم.
موفق باشید.

 
At Wednesday, June 07, 2006 5:57:00 PM, Anonymous Anonymous said...

وبلاگ شما برای من هم بسیار جالب و پر فایده بود از انجایی که من به تازگی وارد ژاپن شده ام مطالب این وبلاگ اطلاعات با ارزشی را در اختیار من گذاشت از شما تشکر میکنم و برایتان ارزوی موفقیت دارم.
مانیا

 
At Thursday, June 08, 2006 11:29:00 AM, Anonymous Anonymous said...

thanks a lot. It is much appretiated.

 
At Thursday, June 08, 2006 12:56:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Salam
سلام
امیدوارم همچنان پر تلاش ادامه دهید

 
At Sunday, June 18, 2006 7:57:00 AM, Anonymous Anonymous said...

shaxawan@hotmail.comam.tavalode hame shoma mobarak bad.

 
At Monday, June 19, 2006 1:13:00 AM, Anonymous Anonymous said...

عرض ادب دارم حضور همه دست اندرکاران و تهیه کنندگان مطالب این وبلاگ ، و خسته نباشید می گویم بر شما عزیزان و برایتان آرزوی بهروزی و خدمت مستمر بر هم میهنان را دارم و باید بگویم که واقعاً مطالب و اطلاعات با ارزشی را اراعه می نمایید تندرست باشید

 

Post a Comment

<< Home



  • Home صفحه اصلی